Optimizare SEO

optimizare seo

Optimizare SEO bucuresti

Furnzam servicii de optimizare SEO la pret accesibil pentru firme din Bucuresti si provincie, inclusiv liber profesionisti. Ne intereseaza doar primul loc.

Sunt atat de multe lucruri pe care as vrea sa le explic legate de aceasta metoda extraordinara de promovare ca nu mi-ar ajunge trei zile legate. Am 2 ore la dispozitie asa ca o sa incerc sa nu intru prea mult in detalii. Dar in acelasi timp sa nu omit nimic din ceea ce consider eu ca este esential.

Voi explica ce este optimizarea, de ce ar trebuie sa fie importanta pentru tine si mai ales de ce e o prefer in defavoarea altor metode de marketing online. Voi da detalii despre preturi si cum se procedeaza cu plata. De asemenea voi enumera ce avantaje veti avea daca lucrati cu noi dar si cat dureaza pana cand vor aparea rezultatele.

Sloganul nostru suna cam asa: „Daca nu esti primul, esti ultimul!”. Ti-e greu sa intelegi cat de important e primul loc? Intreaba orice sportiv sau fost sportiv de performanta cat de important este sa reprezinti locul 1.

Lupta pentru primul loc este un razboi de uzura, nu un blitzkrieg. Nu e o intrecere de viteza ci un maraton. Intr-o astfel de confruntare poti castiga mai ales pentru ca altii renunta. Daca nu in ai plan sa faci primul tau milion de lei din domeniul in care activezi atunci nu se merita sa bagi bani in optimizare. De fapt nu se merita sa faci nici un fel de investitie in afacerea ta.

Majoritatea clientilor nostri apeleaza la acest tip de serviciu pentru ca vor mai multe oportunitati de colaborare. Insa avem si clienti care vor doar sa infiga steagul in pamant si sa arate tuturor ca ei sunt liderii din industria respectiva.

Ce inseamna optimizare SEO

SEO vine de la Search Engine Optimization ceea ce se traduce prin Optimizare pentru Motoare de Cautare sau OMC mai pe romaneste. Teoretic expresia optimizare SEO este o un pleonasm pentru ca O-ul din SEO vine de la optimizare. Motoarele de cautare afiseaza o lista cu site-uri iar optimizarea reprezinta o serie tehnici si metode pentru a propulsa un site cat mai aproape de primul loc in lista respectiva. Un efect secundar al acestei realizari este cresterea traficului organic.

In contextul comercial SEO poarta numele de promovare organica. De ce organica? Pentru a se face diferenta intre reclame si elementele ce reprezinta organismul Google. Reclamele sunt ca un accesoriu de pe organism insa prin promovare organica site-ul tau devine un organ sau tesut al motorului de cautare. Devine parte integranta din sitemul Google.

Optimizare nu inseamna doar ca adaugi ceva ba chiar de foarte multe ori inseamna sa elimini ceva care te trage in jos, in alta directie sau poate fi cauza unei penalizari.

De ce este importanta optimizarea?

Poti sa ai un produs mediocru dar daca esti pe primul loc in indexare nu vei duce lipsa niciodata de clienti. In acelasi timp poti sa oferi un serviciu inovator si totusi daca nu ai destula expunere pe motoarele de cautare afacerea ta va fi sortita esecului.

Poate nu azi, poate nu maine sau poate ca nu in urmatoarele sase luni insa pana la urma vei intra in obscuritate. Chiar daca nu vei falimenta vei atinge un plafon pe care nu-l vei putea depasi. Din cauza evolutiei lente iti va lipsi motivatia si vei fi blocat intr-o activitate care va deveni din in ce mai greu de suportat.

De unde stiu aceste lucruri? Pentru ca am vazut cu ochii mei sute de afaceri care au disparut in cativa ani. Multe dintre ele in mai putin de 1 an. Aproape fara exceptie, companiile care nu au ajuns in top cinci pe Google au intrat in faliment.

Prin optimizare, continutul site-ului tau va trai vesnic pe internet. Indiferent in ce directie se indreapta lumea peste 30 de ani, paginile tale vor avea vizitatori.

Sa fii primul loc pe google e cea mai buna carte de vizita si te ajuta sa fii perceput ca un expert in domeniul tau. In afara de faptul ca ai mai multe oportunitati, locul intai iti ofera o altitudine in fata clientilor si partenerilor de afaceri. Lucru ce te ajuta foarte mult in negocieri.

Starea ta de spirit va fi diferita. Vei fi mai relaxat si vei avea posibilitatea sa iti alegi clientii. De asemenea vei fi mai entuziasmat fiindca succesul da nastere la si mai mult succes. O sa ai mai multa incredere iar aceasta se simte in vocea ta si se vede in limbajul trupului tau. Noi oamenii avem un saselea simt pentru asa ceva.

Promovarea organica vs Google Ads

Sunt unii care prefera Google Ads si nu ii condamn insa peste 95% dintre vizitatori sar peste reclame. Cred ca stiu care sunt motivele din spatele acestei decizii.

Anunturile par disperate. Pare ca si cum vrei sa faci parte din elita desi nu esti destul de bun. Esti primit in gasca doar pentru ca platesti. Toata lumea stie ca esti un impostor iar in cel mai fericit caz vei fi considerat un amator. Unii oameni care au avut cat de cat tagente cu domeniul se uita cu suspiciune la anunturi fiindca stiu ca oricine plateste poate sa ruleze un anunt cateva zile si apoi sa dispara. Pe cand sa urci pe primul loc e nevoie de luni sau ani si doar cineva dedicat domeniului poate investi in asa ceva.

Al doilea motiv ar fi ca oamenii considera anunturile a fi enervante. Noi asociem anunturile cu reclamele de la televizor sau de pe youtube. Cand ti-e lumea mai draga si te uiti la un film sau asculti o melodie atunci apare si reclama. Multi dintre noi mai si scapa cateva injuraturi.

Si ce se va intampla atunci cand nu vei mai avea bani sa platesti anunturi? Daca o sa treci printr-o perioada dificila site-ul ar trebui sa te sustina dar cum sa te sustina cand este afisat doar daca platesti?

Multi fac greseala de a testa google ads pentru a-si da seama cum ar merge site-ul daca ar fi pe primul loc. Ceea ce este complet gresit fiindca oamenii au mult mai multa incredere in rezultatele organice. Singurul mod in care poti afla cum e sa fii in aceasta pozitie e de la cineva care este deja primul loc.

Sunt si situatii in care reclamele sunt binevenite dar cand esti deja in fruntea clasamentului. Atunci pare ca si cum vrei sa domini nu ca cersesti un pic de atentie.

Mergi pe recomandare?

Nu exista validare mai mare ca primul loc. Esti validat atat de Google cat si de oameni. Nici o recenzie din lume nu se compara cu locul intai. Vrei sa mergi pe recomandare? Cea mai buna recomandare vine de la Marele Gogu.

Aceasta strategie este foarte lenta si dureaza mult pana cand o sa-ti vina clienti. Trebuie sa fii atat de bun la ceea ce faci incat oamenii sa aiba curajul sa te recomande. Si chiar daca esti foarte bun multi oameni nu vor aceasta responsabilitate. Fiindca daca va certati cu clientul respectiv sau nu va intelegeti la bani atunci se raceste relatia dintre cele doua persoane.

De asemenea cel care te recomanda trebuie sa perceapa valoarea oferita de tine. Fiindca daca e cineva care nu se pricepe nu va intelege diferenta intre ce oferi si ce ofera altul. Sa spunem ca ar intelege trebuie sa aiba si bunavointa sa te recomande.

Optimizare SEO vs Retele de socializare

A nu se confunda socializarea cu vanzarea. Pe google oamenii intreaba prin cautarea cuvintelor cheie si tu raspunzi prin intermediul site-ului. Pe facebook oamenii se simt bine, socializeaza si nu se asteapta ca tu sa le bagi pe gat niste reclame. E ca si cum stai la masa cu prietenii si se trezeste unu’ insistent sa convinga pe unu si pe altul sa ii cumpere produsele sau serviciile. Toti cei prezenti sunt total nepregatiti pentru asa ceva. Lumea il refuza frumos dar in mintea lor deja l-au bagat in categoria „nesimtit”. Prietenul insistent care a folosit socializarea pentru a vinde va fi evitat pe viitor de toti cei prezenti inclusiv cunostiintele lor care au auzit intamplarea. Acelasi lucru se intampla si pe facebook iar cel mai rau este ca oamenii nici nu-si dau seama fiindca toate astea au loc la nivel de subconstient.

Sper ca m-am facut inteles de ce retelele de socializare sunt doar pentru socializat. Intr-adevar poti crea o audienta formata din fani care la un moment dat vor decide ei sa iti acceseze site-ul sau sa lucreze cu tine. O vor face pentru ca te respecta si tin la tine si prefera sa te ajute pe tine decat pe altul necunoscut. Insa, repet, trebuie sa fie decizia lor. Totusi, majoritatea oamenilor vor sa lucreze cu cel mai bun si nu lasa sentimentele sa le ghideze deciziile financiare oricat de mult le place de tine.

Oamenii prefera sa lucreze cu cineva pe care nu-l suporta dar e bun si stie ca poate duce treaba la bun sfarsit decat sa lucreze cu ruda sau o cunostinta.

De asemenea profitul este mult mai mare pe termen lung in comparatie cu retelele de socializare.

Cat costa acest serviciu?

Pretul este 500 de lei pe luna. In acest pret aveti incluse 30 de modificari relevante pentru site-ul si afacerea dvs. Ca sa va dati seama cat de putin e 500 de RON am facut urmatoarea comparatie: 1 pachet de tigari pe zi inseamna 600 de lei pe luna. Desi am impresia ca un pachet de tigari e mai mult de 20 de lei.

Acesti 500 de lei se vor inmulti de zeci de ori daca esti serios si continui sa investesti in afacerea ta. Repet, e foarte important sa nu renunti din prima pentru ca nu o sa ai rezultate imediate apoi o sa dai vina pe serviciu in sine. Si aici e adevarata problema, ca nu o sa mai incerci deloc. Nici macar cu altcineva.

Care este procedura?

Care este procedeul de plata la noi? La finalul paginii o sa gasiti un formular. Acolo puteti trece numele, email-ul, telefonul insa cel mai important este cui-ul firmei daca vreti factura pe persoana juridica.

Daca vreti factura pe persoana fizica trebuie sa treceti doar numele si adresa din buletin si cel putin un canal pentru contact cum ar fi email.

Dupa ce veti trimite formularul veti primi o factura proforma in valoare de exact 495 de lei pe canalul de comunicare specificat in formular. Fie email sau whatsapp.

Va prezentam o parte din rezultatele noastre in acest portofoliu. In functie de industria in care activati dar si de nivelul de angajament al competitiei abordarea poate fi diferita. Strategia va fi influentata si de tipul site-ului care poate fi de prezentare sau magazin online. Conceptul este acelasi totusi dar la o alta scala.

Cred ca suntem singura agentie de seo ce ofera un pret fix care e si acceptabil. De fapt suntem printre putinii care afiseaza pretul pe site. Nu inteleg toata aceasta secretomanie insa nu e treaba mea sa judec pe altii.

Care sunt avantajele optimizarii in general?

O reputatie solida. Am vazut de curand filmul cu Ferrari si cum era dispus sa investeasca toti banii in masinile de curse. Desi nevasta-sa, care era si asociat in companie, comenta tot timpul si nu era de acord cu treaba asta insa vulpoiul de Ferrari stia ca este foarte important sa fii considerat primul.

Fara premiul de formula 1 ar fi fost doar un alt producator de masini de lux. Datorita premiilor casigate ani la rand noi toti stim cu ce se ocupa compania. Apropo, ati vazut vreodata o reclama cu Ferrrari?

Calitatea clientilor. Prim promovare organica esti abordat de clienti care chiar sunt interesati de ceea oferi. Daca ai avut acum cu clienti indecisi cu siguranta realizezi cat de important este acest aspect. Sa pierzi o ora din timpul tau cu cineva care se da interesat dar sa nu lege nimic esti cu un pas mai aproape de insolventa. Unde mai pui ca aceasta atitudine e contagioasa si nu ai nevoie de asa ceva.

De ce sa lucrati cu noi?

Oferim exclusivitate. Daca alegem sa lucram cu un client care ofera anumite servicii, nu vom lucra cu un alt client ce ofera aceleasi servicii. Motivul pentru care am adoptat aceasta abordare este simplu. Ni se pare lipsit de etica sa promiti acelasi lucru la doi oameni diferiti.

Ne miscam repede. Dupa ce stabilim interogarea care va intereseaza si dupa ce achitati putem sa incepem lucrul la site-ul sau afacerea dvs. Fara formulare lungi, fara contracte si fara timp pierdut la intalniri ce reprezinta doar o pierdere de timp pentru ambele parti implicate.

Stii pe ce dai banii. La finalul lunii veti primi o lista cu toate modificarile facute site-ului dvs. Unele modificari sunt obligatorii deoarece mentenanta joaca un rol foarte important in optimizare.

Eliberare raport de pozitie. Veti primi si un raport la final de luna cu pozitia pe google pentru interogarile obiectiv dar si pentru cautari tangentiale.

Comunicare zilnica. Ne logam zilnic pe whatsapp si raspundem intrebarilor dvs. Din cauza volumului mare de lucru ne logam o singura data in zi, dimineata. In restul timpului lucram pentru clienti inclusiv pentru afacerea dumneavoastra.

Oferim Transparenta. Vrem sa oferim cat mai multe detalii despre compania noastra. In lista ce urmeaza vom oferi cat mai multe detalii posibile. Vom adauga in curand si certificatul de inregistrare al firmei.

  • CUI: 47432358
  • Nume: Winning Websites SRL
  • Registru comertului: J40/419/2023
  • Adresa companiei: Strada PRINCIPATELE UNITE, Nr. 38-40, PARTER, Bloc. 18, Ap. 3 (R2), 040165 Sectorul 4
  • Telefon: 0723 746 474
  • Email: office@winning-websites.ro

Cat dureaza pana cand o sa am rezultate?

Dureaza de la trei luni pana la un an sa incepi sa ai rezultate in mediul organic. Pentru cei care sunt dispusi sa astepte vor fi recompense enorme. Am avut si situatii in care am ajuns pe primul loc in mai putin de o luna insa afacerea respectiva avea deja un pic de vechime in mediul online.

Stiu ca dureaza cam mult insa orice lucru de valoare nu se poate obtine imediat. De ce? Pentru ca sunt multi care isi doresc acelasi lucru. Dupa cum ne invata si Marcus Aurelius: „Doamne da-mi putere sa schimb ceea ce poate fi schimbat, rabdare pentru a accepta ceea ce nu poate fi schimbat si intelepciune pentru a distinge intre cele doua.”

Oricine poate sa isi puna anunturi pe facebook sau alte retele de socializare. Este mult mai greu sa domini in mediul organic.

SEO pentru primul loc se poate compara cu cariera unui boxer profesionist. Este foarte greu sa ajungi pe primul loc dar e si mai greu sa te mentii acolo.

De ce e foarte greu sa ajungi pe primul loc? Pentru ca nu e de ajuns sa fii mai bun ca adversarul tau ci va trebui sa castigi detasat. Si nici nu poti sa te bazezi pe „arbitrii” pentru a castiga. Va trebui sa iti faci ko adversarul pentru a-ti asigura victoria.

Cum devii mai bun ca adersarul tau? Te inarmezi cu rabdare in primul rand. Disciplina reprezinta fundatia succesului. Degeaba te antrenezi trei zile ca disperatu’ apoi stai o luna in spital. Devii un pic mai bun in fiecare zi iar la finalul trimestrului vei avea un avantaj cert.

Optimizarea SEO este mai mult o arta decat o stiinta ca si stapanirea unui instrument muzical sau artelor martiale. Este o activitate care necesita practica zilnica pentru a intelege cu adevarat ce functioneaza si ce nu. De ce spun ca este o arta? Pentru ca nu exista un manual dupa care sa te ghidezi iar 99% din informatia de pe net e voma imprumutata si regurgitata in continuu. Google a facut in asa fel incat sa tina secret comportamentul algoritmilor. Singurii care stiu cu ce se mananca promovarea organica sunt cei care fac asta zi de zi. Restul doar isi dau cu parerea.

Pentru cine nu se recomanda optimizarea SEO?

Cei care nu reusesc se regasesc de obicei in patru categorii:

  • Cei care nu cred in SEO
  • Cei care cauta solutii rapide
  • Cei care se descurca singuri
  • Cei care vor sa faca economie

Antrepenorii care nu cred in optimizare

Acest grup are impresia ca optimizarea este mai mult o cheltuiala decat o investitie. Aceiasi oameni au probleme existentiale cand trebuie sa-si plateasca serviciul de contabilitate desi toata lumea stie ca este indispensabil. Insa ei ar prefera sa pastreze inclusiv acei bani. Genul acesta de antreprenori considera SEO o pierdere de timp insa tot ei sunt nemultumiti si foartea vocali ca site-ul lor este neoptimizat.

Le place sa citeasca nenumarate articole si forumuri despre optimizare. Ca si clienti te pun in tema de la inceput cat sunt dispusi sa plateasca si cat ar trebui sa coste inainte primeasca o estimare.

Le este foarte greu sa ajunga la o decizie desi cer estimari de doua ori pe saptamana de la diferite agentii. Rezultatul indeciziei se reflecta in pozitia lor din clasament. Cred ca sunteti de acord cu mine cand spun ca aceasta gandire este ineficienta.

Antreprenorii care se descurca singuri

Doar pentru ca ai citit cateva tutoriale despre SEO si acum te doare capul nu inseamna ca te pricepi. Doar pentru ca obosesti facand un lucru nu inseamna ca esti si eficient. Daca ma apuc acum sa sap un sant nu inseamna ca o sa ma imbogatesc peste noapte dar o sa obosesc.

Antreprenorii ce cauta solutii rapide

Acest grup este similar cu primul grup dar sunt dispusi sa plateasca insa vor ca tu sa faci imposibilul sa ai rezultate peste noapte. Pot sa spun ca ii inteleg. Si eu aveam aceeasi mentalitate cand eram la inceput. Drept urmare acest grup este format din antreprenori la inceput de drum care au impresia ca le stiu pe toate.

E atat de rapid sa creezi un site cu magazin online incat dupa ce termini te astepti sa ploua cu clienti. Dar in cateva zile te loveste realitatea si anume ca nimeni nu stie cine esti. Iar realitatea este ca dureaza pana la trei luni sa incepi sa ai primele rezultate.

Acestia, ca si multi alti oameni, au crezut intr-un tutorial gratuit de pe net. Iar in tutorial spunea ca o sa ajunga in primele rezultate rapid. Cand ce sa vezi! La cautarea pe care ii intereseaza nu se afla in rezultate deloc. Ceea ce e destul de interesant pentru mine avand in vedere ca majoritatea reprezinta noua generatie si ar trebui sa cunoasca faptul ca ceea ce se gaseste gratis pe net are valoare 0.

Pana la urma vor alege pe cineva care o sa le promita ceea ce vor ei sa auda adica rezultate foarte bune intr-un timp foarte scurt. Adevaratul rezultat va fi o penalizare de toata frumusetea de la Google. Lucru ce va ingreuna si mai mult urcarea in clasament. Momentan, penalizarile organice nu apar nicaieri asa ca nici macar nu stii ca esti penalizat nu mai zic de motivul penalizarii.

Antreprenorii Economicosi

Acest grup are impresia ca SEO se poate invata in cateva zile si prefera sa foloseasca proprii angajati. La inceput incercam sa le explic despre cat de greu este sa acumulezi aceste abilitati. Insa acest tip de oameni sunt obsedati sa gaseasca trucuri pentru a-si atinge telurile. Sunt aceiasi care iti propun sa lucrezi la comision pentru fiecare client adus in firma. Cand le ceri comisionul o sa-ti spuna de fapt ca e vorba de clientii noi si aia erau de fapt clienti mai vechi. Nimic surprinzator.

Foarte multi oameni fac parte din aceasta categorie. Industriile vizate sunt formate, in general, din meserii ce se presteaza la birou dar nu numai. Doar pentru ca lucreaza la calculator in fiecare zi au impresia ca pot face tot ceea ce faci si tu. E ca si cum, daca esti sofer, poti sa te bagi la raliu fara probleme. Asta e o gandire periculoasa mai ales ca cei mai multi nici macar nu sunt constienti de ea.

Trebuia sa incepi de ieri

Cu cat incepi mai devreme cu atat mai bine. Daca ai o luna de SEO eu deja am niste date despre cum se misca firma si in ce directie ar trebui sa ma indrept. Daca ai trei luni de SEO vom avea si mai multe informatii care ma vor ajuta sa atac zonele in care avem cele mai mari sanse. Dupa un an de SEO pot sa stiu cu adevarat care este cea mai buna interogare pentru afacerea ta si ce trebuie sa mai fac pentru a castiga.

Daca lucrati sezonier nu este indicat sa investiti in cea mai ocupata perioada din an. Ideal ar fi sa investiti in perioada moarta ca sa fiti pregatit atunci cand sosesc clientii. „E mai bine sa ai puscoi in cazul in care vezi un elefant” dupa cum zice si Warren Buffet.

Apropo, cel mai bun moment pentru a promova o idee, un serviciu, un produs este atunci cand competitia intra in retragere.

Nu risti, nu castigi

Un antreprenor este definit ca o persoana ce detine o antrepriza sau o afacere in dex-ul nostru.

In SUA un antreprenor este definit ca o persoana ce isi asuma riscul unei afaceri sau antreprize. Acum te intrebi de ce Statele Unite au cea mai de succes economie din lume de mai bine de 100 de ani. Atentie! Sa risti nu inseamna sa incalci legea sau, in cazul nostru, politica celor de la Google.

Daca as crea o lista cu cele mai riscante activitati atunci SEO ar fi pe ultimele locuri. De ce? Pentru ca ceea ce se produce in mediul online va trai vesnic pe internet. E ca un banner scris in piatra ce nu dispare niciodata. Ceea ce inseamna ca eu sunt fel de Michelangelo al Internetului.

Principalul motiv pentru care unii castiga iar altii pierd este felul in care privesc lucrurile. Unii vad optimizarea ca pe o cheltuiala pe cand altii vad optimizarea ca pe o investitie. Al doilea motiv este ca renunta prea devreme drept urmare invinsii nu inving niciodata iar invingatorii intodeauna nu se lasa invinsi.

Acesta este rezultatul autopsiei facute de mine in cazul afacerilor care nu au reusit. In ceea ce priveste site-urile care o duc bine vad tot felul de schimbari. Schimbari precum un nou logo, o viteza mai buna de incarcare, articole noi si chiar servicii noi.

Cel mai mare risc pe care poti sa ti-l asumi este sa nu intri in cursa. Dar si daca vei castiga locul intai ti se va schimba viata. Avand in vedere ca succesul ne influenteaza cursul vietii atat de mult.

Timpul nu e de partea ta. Doar pentru ca nu faci nimic nu inseamna ca stai pe loc. Atata timp cat altii din domeniul tau imping in afacerea lor, tu automat te duci in spate. Te trezesti la 50 de ani ca nu ai realizat nimic desi ai plecat pe picior de egalitate cu ceilalti ba chiar mai bine decat majoritatea in unele cazuri.

O sa vezi cum altii beneficiaza de ceea ce tu ai fi meritat sa ai numai de ai fi profitat atunci cand ai gasit oportunitatea.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Nume

Contact

office@winning-websites.ro

Politica de Confidentialitate

Copyright © 2024 | Winning Websites SRL